16 Eylül 2010 Perşembe

GO JANE SİPARİŞLERİM :)

Merhabalar.Geçenlerde(7-8 ay oluyor :) alışveriş çılgınlığına yakalandığım bir gün oturdum pc başına gojane.com sitesinin altını üstüne getirdim ve 30$ lık argo ücretini de ödeyip kendime üç beş bişi aldım :)
Ürünler uygun fiyatlı olduğundan kargo ücreti çok koymadı.Ama bi kaç kişi anlaşıp alırsanız sizin için daha iyi olur,en azından kargo ücretini bölüşebilirsiniz.
Siparişlerim 7 gün gibi kısa bir sürede ve kocaman bir kolide geldi.Ayakkabıların hepsi tek tek kutuluydu.Üretim yerleri "Çayna" ;) tabi ki ama çok da kalitesiz değiller.
Sizin için fotoğraflarını da çektim hadi yine iyisiniz.


Posta memuru bu kocaman kutuyu komşuma bırakıp,belgeleri imzalatmak için okula gelmiş.Öğretmenler odasının kapısında beni sordu.Ben de oturmuş çay içiyordum.Kalkıp kısa boylu,koca göbekli,tıknaz adama doğru yöneldim haliyle.Adam kollarını iki yana kocaman açıp bir şeyler söyledi.Osırada odadaki herkesin kafa bize çevrildi.İnanın ben de dahil herkes adam bana sarılacak sandık!! Meğer "Size na şöyle bi kutu geldi" diyerek kutunun ebetlarını belirtmek için açmış adamcağız kollarını. :))


Gördüğünüz üzre bizim kutu postacı getirdi bi tane, içini açtım ohooo durumunda. :)
Gören de elli altmış tane ayakkabı aldım sanacak.
Hepi topu 4 ayakkabı var yani içinde.Neyse...
Gelgelelim ayakkabılara...






Bu model lastikli olduğu için çarşıda pazarda sokaklarda rahat rahat kullanılabilir.Ama ben kaç kez giydim acaba diye sorarsanız.... Anladınız siz onu.





Bu benim favorim.Bütün yaz "Ayy ayakkabını nerden aldın çok güzelmiiiiiiş!" lere maruz kaldığımı söylemeden edemeyeceğim.
Burda pek belli olmasa da üstü ışıl ışıl taşlarla kaplı.







Eveeet geldi sıra yüksek ökçelere.Bunlara bayıldım bayıldım ayıldım yani.Topukları azıcık yüksek evet ama o kadar da olur canım... :)







Son olarak sipariş vereceklere dikkat etmeleri gereken bir kaç nokta...

  • Benim ayaklarım 37 numara.Sitedeki numaralar Amerika ölçülerine göre verilmiş olduğu için,siz oradaki numaraların başına koyuverin bir 3 rakamı.Al sana Avrupa ölçüsü :)
---Tabi 40 numara ve yukarısı için geçerli değil bu kural--- :))
Neyse ben hepsini 7 numara aldım.Tam geldi.Siz de ayağınız 36ysa 6,  36.5sa 6.5..... (bu böyle gider) alın.

  • Diğer bi konu da topukların yükseklikleri.Benimkiler sanırım 4.5-5inc falan.Bu da topuğu arkadan ölçtüğünüzde 11-12cm gibi bir yükseklik yapıyor ki azımsanacak rakamlar değil bunlar.Ama değer mi?

    Değer be sevgili okurlar..... ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder