17 Eylül 2010 Cuma

Shiseido The Makeup Smoothing Veil ve Pureness Serisi

Shiseido ile iki yıl önce "Benefit that gal" almak için gittiğim İzmir -SEPHORA mağazasında tanıştım.Kafama koymuştum ve hedefime doğru ilerledim.Ama o da ne?Bir şeyi çok isteyince olmazmış ya,o kadar ürünün içinde That Gal kalmamış...
Görevli bayan hüsran içindeki halimi görmüş olacak ki yanıma geldi ve "Gelin size cilt bakımı ve makyaj yapalım" dedi.Aaa efendim ne demek hay hay :) İşte o gün beni Shiseido ile yıkadı cilaladı. :))
That Gal olayına gelince,primer olarak da
Shiseido The Makeup Smoothing Veil aldım o gün.Cilde çok güzel bir ışıltı veriyor ve parlak sağlıklı bir görüntü sağlıyor.Işıltı derken sim gibi bişi anlaşılmasın lütfen :) Nemlendirmesi ve yumuşacık yapması da cabası.

Genelde Asyalı kadınlara hitap eden bir marka olarak Shiseido'yu Türk cilt yapısına da uygun buluyorum.Ve 2 yıldır temizleyici olarak  
Shiseido Foaming Cleansing Fluid  (Derinlemesine Köpük Temizleyici) ve nemlendirici olarak da Shiseido Matifying Mousturizer Oil-Free (Yağsız matlaştıran nemlendirici) kullanıyorum.Aşağıda işaretli bölgede Smoothing Veil vardır.


Bugün bir de size Pureness serisinin en çok beğendiğim ürünü olan Matifying Compact Oil-Free Foundation SPF 15'i takdim edeceğim.


Özellikle problemli ciltler için üretilmiş bir seri olan Pureness'in bu matlaştırıcı pudrası gözenekleri küçültüyor,ciltteki parlamayı önlüyor,pürüzsüz bir yüzey sunuyor.Yağ içermemesi problemli,yağlı ya da karma ciltler için büyük bir tercih sebebi.Bu güne kadar kullanıp da memnun kalmayan duymadım inanın :)

Ayrıca ürününüz bittiğinde konteynırını yenilemek zorunda kalmıyorsunuz.Daha uygun fiyata sadece 
içindeki refili değiştirerek kullanabiliyorsunuz.Ebatları ideal,rengi ve tasarımı da çok şık.
Ayrıca içindeki güneş koruması sayesinde,güneş yüzünden ciltte oluşabilecek lekelerin de önüne geçiyor.
Fondöten yerine kullanılabileceği gibi,fondöten üstüne son dokunuş ve sabitleyici olarak da kullanabilirsiniz.





Gelelim renklere...Pek çok renk seçeneği sunuyor,bendeki 30 NATURAL IVORY.Cildim açık buğday,genelde natural beige,medium beige gibi renkler cildime uyuyor.Yine de alacaklara öncelikle gidip denemelerini öneririm.


Güzel kalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder